2024-11-26

1990-cı illərdən etibarən Türkiyə Respublikasına mühacirət etmiş və hazırda orada qeyri-qanuni yaşayan Azərbaycan Respublikası vətəndaşlarının nəzərinə

07-15 dekabr tarixlərində Azərbaycan Respublikasının İstanbul şəhərindəki Baş Konsulluğunun binasında Türkiyə Respublikasının İstanbul şəhərində qeyri-qanuni yaşayan vətəndaşların qəbulu keçiriləcəkdir.

Qəbul zamanı pasport, vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının qeydi ilə bağlı şəhadətnamələrin (doğum haqqında şəhadətnamə, nikah haqqında şəhadətnamə və s.) verilməsi və digər konsulluq əməliyyatlarının həyata keçirilməsi nəzərdə tutulur

Pasportların rəsmiləşdirilməsi üçün aşağıdakı sənədlər təqdim edilməlidir:

  1. Vaxtı bitmiş şəxsiyyət vəsiqəsinin və ya ümumvətəndaş pasportunun əsli və surəti (olduğu təqdirdə);
  2. Doğum haqqında şəhadətnamənin surəti (olduğu təqdirdə);
  3. Doğum haqqında şəhadətnamə (18 yaşına çatmayan uşaqlar üçün);
  4. 18 yaşına çatmamış uşaqların valideynlərinin və ya qanuni nümayəndələrinin razılığı, həmçinin müraciət edən valideynlərin və ya qanuni nümayəndələrin şəxsiyyət vəsiqələri;
  5. 18-35 yaşlı kişilər üçün hərbi bilet və ya hərbi komissarlıq tərəfindən möhlət hüququ verilməsi qeydi ilə bağlı çağırış məntəqəsinə təhkim edilmə haqqında vəsiqə (pripisnoy və ya ağ bilet);

Vətəndaşlıq mənsubiyyətinin müəyyən olunması üçün aşağıdakı sənədlər təqdim edilməlidir:

  1. Doğum haqqında şəhadətnamənin surəti;
  2. Valideynlərin pasport, şəxsiyyət vəsiqəsi və digər şəxsiyyəti təsdiq edən sənədlərinin surəti.

QEYD: Sənədləri olmayan şəxslərlə bağlı valideynlik hüquqlarının müəyyənləşdirilməsi məqsədilə yerində DNT analizlərinin həyata keçirilməsi nəzərdə tutulur.

 

Nikahın bağlanmasının qeydə alınması üçün aşağıdakı sənədlər təqdim edilməlidir:

  1. Etibarlı ümumvətəndaş pasportunun/şəxsiyyət vəsiqələrin surəti;
  2. Subaylıq haqqında arayış;
  3. Nikahın bağlanması haqqında tərəflərin ərizəsi;
  4. Doğum haqqında şəhadətnamənin surəti;
  5. Türkiyə ərazisində müvəqqəti və ya daimi yaşadığını təsdiq edən sənəd (oturum) (olduğu təqdirdə);
  6. Tibbi müayinədən keçdiyini təsdiq edən şəkilli arayış (apostil olunmuş);
  7. Dövlət rüsumunun ödənilməsi barədə sənəd.

 

Doğum qeydə alınması üçün tələb olunan sənədlər:

  1. Doğum faktını təsdiq edən xəstəxanadan arayış (apostil olunmuş);
  2. Valideynlərin ərizəsi;
  3. Doğumdan bir ay keçibsə sağlamliq haqqinda arayiş (əsli);
  4. Valideynlərin etibarlı şəxsiyyət vəsiqəsi/pasportlarının surətləri;
  5. Valideyinlərin doğum şəhadətnaməsi- surətləri;
  6. Valideyinlərin nikah haqqında şəhadətnaməsi – surəti (olduğu təqdirdə).

QEYD: Türkiyə Respublikasında doğumu qeydə alınmış (müvafiq qaydada tərtib olunmuş Doğum Kayıt Örneği - Formül A-ya malik) şəxslərə şamil olunmur.

Fərdi İdentifikasiya Nömrələrinin (FİN) alınması üçün aşağıdakı sənədlər təqdim edilməlidir:

  1. Ərizə (yetkinlik yaşına çatmayanlar üçün valideynləri tərəfindən yazılır);
  2. Pasportlarının surəti;
  3. Doğum haqqında şəhadətnamənin surəti (Formul A-Doğum Kayıt Örneği).

 

Qəbul vaxtları:

Şənbə və bazar günləri: 10.00-18.00

İş günləri: 16.00-19.00

 

Əlaqə: +90 543 303 89 94 (WhatsApp)

            +90 542 170 99 43 (Tel)

Arxiv üzrə axtarış